Alla inlägg den 18 december 2010

Av skinnyideal - 18 december 2010 14:57

Dum som jag var så tecknade jag abonnemang hos 3 för att jag ville ha en Nokia och sen kom Iphone 3GS som jag köpte på Tradera men så gick den sönder så jag avslutade mitt gamla abonnemang och tecknade ett nytt där jag fick en Iphone 3GS gratis. Yes, tänkte jag men sanningen är den att 3 suger röv!


Grejen var att förra månaden reagerade jag på att dragningen för min mobilräkning inte registerats på min internet bank eftersom jag har autogiro på räkningen så sköter den sig själv så länge det finns pengar på kontot vilket det inte fanns men i alla fall jag klickar in på min sida hos 3 för att se om det är betald eller ej men finner inget resultat så jag tänkte att räkningen kanske är betald ändå, bara att jag missat det. Åååh inte då, tro fan att jag får först ett brev med den senaste räkningen + ett brev med en påminnelse om utebliven betalning för den förra räkningen. Dubbelt upp precis vad man behöver nu!


Visst, det är mitt fel att den förra inte blev betald och det skyller jag inte på 3 men att dom inte kan informera mig via min sida hos 3 eller via min mobil redan dagen efter den skulle varit betald utan informerar mig NU är fan dåligt! Så får jag ett sms idag som ännu är en påminnelse och så stod det "Betala nu idag annars spärras dina tjänster!". Jag betalde fakturan sent igår men pengarna kommer inte till 3 försen på måndag så varför skicka ett jävla HOT-SMS idag?! Så jag har go lust att ringa 3 och skälla ut dom för så gör man inte!


När jag har råd så ska jag fan säga upp mitt abonnemang och gå tillbaka till Tele2 så blir jag av med idiotiska f*tt-3 som dessutom är SVIN dyra!


           

Av skinnyideal - 18 december 2010 10:58

Harre, vad mörbulltad jag är idag. Verk i hela kroppen och givetvis i knät som vanligt! Som sagt dessa två dagar med arbete är ett bevis på hur lat och otränad jag är men också ett bevis på att jag har slitit som en idiot... Och jag ska aldrig, aldrig, aldrig mer äta knäckebröd för f*tta vad ont det gör att skita!


Så vad ska man göra idag? Tänkte ta en cigg nu sen duscha och bara vila mig i soffan, har ont i magen med :( Ingen rolig dag idag!

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards