Direktlänk till inlägg 15 december 2010

God morgon onsdag

Av skinnyideal - 15 december 2010 09:57

kan ni tänka er att det redan är onsdag. dagarna bara flyger förbi och jag gör inte ett piss, bara slöar hemma och jag trivs med det. skulle aldrig vilja byta bort mina chilldagar mot något annat! fast nu ska jag jobba i 2 hela dagar...


men något som verkligen gör mig arg är en säljare på Tradera som inte svara på mina mejl utan jag kommer bara till deras kundservis som skickar tillbaka ett mejl till mig där det står "vi bearbetar ditt ärende och kommer snart att kontakta dig." och "1-3 dagars leverans" så jävla bullshit! det har gått 1 vecka och jag har fortfarande inte fått mitt mobilskal så jag funderar på att lämna negativt omdöme, såg att det var minst 5 st till som inte fått sina grejer...


gaaaahh, alla idioter borde sättas på en rymdfärga till Mars!


och just det, alla ni som fastar genom dagarna hur lyckas ni somna på kvällarna? jag var ganska hungrig igår när jag skulle sova, nästan vrålhungrig och jag kunde fan inte få någon ro. det tog mig 2 tim för att somna. hur gör ni???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinnyideal - 24 december 2010 14:17


Jag hoppas att alla får en fin julafton, äter massa god mat och njuter av denna härliga dag. Hoppas inte folk väljer att fylla magen med fylla för att sen bli ensamna och känna ångest. Denna dag är en dag då man ska vara tillsammans med familj eller ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 22:02

Fy fan asså, jag har lagt 1 hela jävla dag på att färga håret och ändå blev det misslyckat. Istället har jag fått en jävla klåda och öm hårbåtten. Loreal's avfärgning skulle vara så himla bra enligt många tipsare på nätet men den suger fett! Efter 2 ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 10:36

Jag blir så trött på Sveriges samhälle just ang jobb eller ska jag säga Göteborg. Hur fan ska vi unga människor kunna få jobb när arbetsgivarna bara vill ha högskoleutbildade eller någon med 3-4 års erfarenhet? För det innebär ju att jag bara kan sök...

Av skinnyideal - 20 december 2010 10:41


Känner att I'm going crazy snart och behöver en break från allt! Jag tycker verkligen att saker och ting börjar bli väldigt jobbigt nu, att jag typ kvävs av omgivningen. Min hjärna och magen säger nej till mat. Jag har verkligen fått nog, typ hetsat ...

Av skinnyideal - 18 december 2010 14:57


Dum som jag var så tecknade jag abonnemang hos 3 för att jag ville ha en Nokia och sen kom Iphone 3GS som jag köpte på Tradera men så gick den sönder så jag avslutade mitt gamla abonnemang och tecknade ett nytt där jag fick en Iphone 3GS gratis. Yes,...

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards