Alla inlägg under november 2010

Av skinnyideal - 29 november 2010 19:00

Jag rent ut sagt verkligen hatar livet just nu! Pratade med T förut och hon kunde inte hålla med mig ang det jag skrev i det förra inlägget. Kanske är det bara jag som är CP i huvudet eller så är det T som resonerar fel... Jag försöker också sluta röka och hålla maten i schack vilket är jävligt svårt!


Är så trött och less på allt nu att jag bara vill ta mitt liv!

Av skinnyideal - 27 november 2010 10:36

Igår var jag på julbord med jobbet, det var kul men maten var inte det roligaste. Inte för att det fanns så mycket som jag äter/gillar men köttbullarna smakade ingenting så jag åt inte så mycket men vad gör det?! Mina kollegor och chefer åt som attan och drack ganska mycket, jag tog bara 3 glas vin.


Under julbordet och showen släpper min ena kollega T som också är min bästa vän världens bomb (inte prutt asså), så berätta att hon dejtar eller rättare sagt är tillsammans med min sommarflört! Och vad jag minns från sommaren så var det ett jävla liv på min familj och vänner ang att jag festa och umgicks med denna killen för han är en dålig falsk människa och jag skulle hålla mig borta från honom! Visst, vi var inte tillsammans men vi knulla ju fan genom hela sommaren och vi pratade om förhållande men han hade precis avslutat ett så han ville inte börja ett nytt! Det som gör mig så upprörd är att han efter typ 2 månader har ändrat åsikt och vill ha ett förhållande FAST med T och inte mig! Vilket bevisar ännu en gång att jag inte duger som flickvän utan bara som knull! Mitt hjärta brister av ensamhet och dödsångesten kommer krypandes tätt in på... Jag vill bara svälta till döds nu!


- my life suck's so fucking bad so why do I keep living? xoxo

Av skinnyideal - 24 november 2010 11:18

Äntligen är det snö i mitt vinterland (Göteborg) hehe, nä vinterland är fel men kände bara för att säga det. Jag älskar snö och vinter så egentligen borde jag flytta till typ Canada. Men i alla fall jag blir glad när det snöar, ni vet så där glad så att det känns som att hela mitt hjärta ler. Glädjen sprudlar i kroppen!


Vad ska jag göra idag?! Jo, mitt löshår ska färgas. Jag köpte först mörkbrunt lockigt clips on löshårTradera men så var det för ljusare än mitt hår så jag köpte nytt i svart färg men så visade det sig att det inte var äkta så det går inte att locka håret, utan det bara smälte istället och eftersom jag inte skiter pengar så får jag färga det mörkbruna håret istället.


Och nu ska jag snart duscha sen förhoppningsvis får jag en AVI med posten så jag kan gå till affären och hämta ut mina nya skor som jag vann på Tradera i söndags. Tycker jag gjorde ett riktigt fynd, helt nya oanvända stövlar med klack från Scorett för bara 410 kr och i butik kostar dom 899 kr (sweet!).


Sen ska jag nog bara vara hemma och mysa till en film resten av dagen :) Mina föräldrar har ifrågasatt varför jag inte umgås med mina vänner, varför? Jo, för jag trivs så bra hemma och känner inte behov av att umgås hela tiden och måste inte ha vänner runt mig jämt. Men sen så blir jag sån på vintern, stänger inne mig och vill inte umgås, bara vara för mig själv och det vet mina vänner. Klart dom tycker det är tråkigt men det är sån jag är. Jag låser inte in mig för att jag inte vill att dom ska märka mina ÄS utan för att jag vill vara själv! Dom vet att jag älskar dom och blommar ut i januari igen.

  


- have a nice day every one, talk to you later. xoxo

Av skinnyideal - 23 november 2010 10:08

Usch, får panik när jag tänker på vad jag ska göra med mitt liv! Jag blir liksom 23 nästa år och bor fortfarande hemma, vilket inte är mitt fel egentligen eftersom det har med Sveriges arbetslöshet att göra och få hyres lägenheter!


Mina alternativ.

1. Skaffa pojkvän, flytta ihop med honom och sen skaffa barn. (det är så alla mina vänner gjort och dom har värdelösa jobb)

2. Utbilda mig till kanske designer. (1 av alla mina drömmar)

3. Sluta vara feg och ta ett jobb i Norge. (dock blir jag ensam för mina vänner är upptagna med pojkvänner + barn)

4. Eller bara stanna hemma i min trygga håla ihop om att ett bättre jobb ska dyka upp. (vilket det aldrig kommer göra för det är ju i Sverige vi bor!)


Jag kommer nog bo hemma till jag är 30 bast med samma skit jobb! Klart jag inte kan klandra mina vänner för att dom har pojkvänner och barn (jävla lykos-röta för dom), men skaffa nya vänner kanske är ett alternativ?


Glömde notera gårdagens intag så här kommer det.

1 dl yoghurt

4 bätt äpple

1 stort glas juice

1 port gröt + sylt


Måste erkänna att det går bättre med maten nu när jag tagit en pause från www.******.com och inte väger mig varje dag, inga strikta regler om vad jag får och inte får äta. Jag har inte hetsat eller failat sen i måndags förra veckan förutom helgen då jag var tvungen att äta middag med familjen!


- should I be grateful for what I have? xoxo

Av skinnyideal - 22 november 2010 10:42

Så skönt att helgen är över! Men hoppas ni haft en bra helg. Som jag skrev i det senaste inlägget ang middag med familjen, vilket det blev! Så helgen har varit ångestladdad och plågsam vilket orsakade bloggtorka men nu är jag tillbaka :)


Tillbaka till normala rutiner! Nu måste jag bara bestämma om jag ska med på julbordet eller ej med jobbet, eller det beror på om jag får ledig men samtidigt behöver jag var ända krona så tror faktiskt jag jobbar istället...


- over and out! xoxo

Av skinnyideal - 19 november 2010 20:20

Först får jag be om ursäkt för att jag varit frånvarande men har haft mycket att göra här hemma och sen har jag jobbat dessa två dagar.


Hela denna veckan har jag skött matintaget så galant bra att jag knappt trott det varit sant (haha, lite rim där), från att hetsa till fail och sen en toppen vecka som dessutom visar resultat utan att jag vägt mig! Men nu är det helg och mina bröder och deras respektive kommer på besök eftersom vi gör om köket här hemma och brorsorna ska hjälpa till. Bara det att jag var tvungen att äta middag ikväll, försöker komma undan men fick bara till baka "sitt ner och ät!" vilket ger mig otroligt mycket ångest nu efter åt, känns som jag har sabbat 1 veckas jobb! Och troligtvis blir jag tvungen att äta middag både lördag (pannkakor=sockerbomber) och söndag (stek med potatis + brunsås=kolhydratsbomber). Hallå, hur fan ska jag överleva det då?? Kommer ju dö av ångest anfall! Jag vill verkligen!!! Hur ska jag komma undan???


- I will never be skinny. My dream about perfection is to far way! xoxo

Av skinnyideal - 17 november 2010 11:44

Usch, vad jobbigt det är när man inte kan välja eller bestämma sig! Vill ha den nya BlackBerry Storm2 9550 eller den senaste Iphone 4, jag har redan Iphone 3GS men har tröttnat på den! Sen hade jag en BlackBerry Bold 9000 men det gick inte att ändra språket på mobilen så jag sålde den...


    


Och nyss beställde jag löshår eftersom min kära mamma bara skulle TOPPA mitt hår men istället saknades det 5-6 cm på längden så jag blev skitsur och beställde löshår med clips on. Detta är beviset på varför jag hatar att klippa mig och endast klipper mig 1 gång per år och då blir det hos frisören för att dom BARA toppar 1 cm. Fan vad dum jag är! Kunde lika gärna stoppat dom där 400 kr i halsen på frisören istället för att köpa löshår. Aldrig mer att mamma får klippa mitt hår IGEN! Men min parfym har kommit och nu ska jag till affären och hämta ett paket och köpa cigg...



- talk to you later. xoxo

Av skinnyideal - 16 november 2010 21:40

Oj, det blev ganska mycket idag (ångest järnet!). Imån blir det bättre!


kaffe

2 dl yoghurt

2 clementiner

1 port havregryn + sylt

2 skivor (½ cm breda) kassler

juice


- xoxo

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards