Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Gröt ger värmeslag

Av skinnyideal - 15 december 2010 18:20

Det låter helt sjukt va? Men jag får asså värmeslag av gröt, blir liksom varm i hela kroppen, nästan så jag börjar svettas! Inte mysigt alls... Känner verkligen hur magen bryter ner gröten, ni vet när det bubblar och magen för oljud. Jag avskyr den känslan, tycker verkligen det är obehagligt!


- hälften av en ½ port flingor eller 5 skedar.

- apelsinjuice

- 1 port gröt med sylt


nu ska jag få den här magen att hålla käften och sen ta bort mitt nagellack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinnyideal - 24 december 2010 14:17


Jag hoppas att alla får en fin julafton, äter massa god mat och njuter av denna härliga dag. Hoppas inte folk väljer att fylla magen med fylla för att sen bli ensamna och känna ångest. Denna dag är en dag då man ska vara tillsammans med familj eller ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 22:02

Fy fan asså, jag har lagt 1 hela jävla dag på att färga håret och ändå blev det misslyckat. Istället har jag fått en jävla klåda och öm hårbåtten. Loreal's avfärgning skulle vara så himla bra enligt många tipsare på nätet men den suger fett! Efter 2 ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 10:36

Jag blir så trött på Sveriges samhälle just ang jobb eller ska jag säga Göteborg. Hur fan ska vi unga människor kunna få jobb när arbetsgivarna bara vill ha högskoleutbildade eller någon med 3-4 års erfarenhet? För det innebär ju att jag bara kan sök...

Av skinnyideal - 20 december 2010 10:41


Känner att I'm going crazy snart och behöver en break från allt! Jag tycker verkligen att saker och ting börjar bli väldigt jobbigt nu, att jag typ kvävs av omgivningen. Min hjärna och magen säger nej till mat. Jag har verkligen fått nog, typ hetsat ...

Av skinnyideal - 18 december 2010 14:57


Dum som jag var så tecknade jag abonnemang hos 3 för att jag ville ha en Nokia och sen kom Iphone 3GS som jag köpte på Tradera men så gick den sönder så jag avslutade mitt gamla abonnemang och tecknade ett nytt där jag fick en Iphone 3GS gratis. Yes,...

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards