Alla inlägg den 3 december 2010

Av skinnyideal - 3 december 2010 17:03

Jag kom nyss hem från begravningen eller farmor ska jag väl säga, vi hade kafferepet hemma hos farmor istället för i Församlingshemmet som man brukar. Fick också veta idag varför man har typ kalas efter en begravning och det är för att man ska träffa sin släkt eller förr gjorde dom så eftersom det inte fanns många tillfällen att ses, så som det finns idag. Begravningen var mycket fin men som sagt vi grät allihop jämt! Menmen så är det på begravning.


Det är skönt att det är över nu men klart fortfarande sorgligt. Nu har jag två arbetsdagar att beta av också sen är jag ledig i typ 2 veckor tror jag. Lite härligt å se att mina kusiner blivit lite smårunda, hehe. Så det är inte bara jag som är lite småfet! Imån blir det 2 glas juice och vatten, kanske grönsaker?!


- see you tomorrow night. xoxo

Av skinnyideal - 3 december 2010 09:32

Idag ska min farfar begravas. Det kommer vara mycket sorg, tårar och minnen. Fina minnen, sorg och tårar för att farfar lämnade oss så hastigt! Att inte hinna ta farväl gör fruktansvärt ont! Jag kommer säkert gråta floder! Så vattensfast Mascara är ett måste annars lär min vita shorta vara grå/svart randig.



- Vi saknar dig och älskar dig farfar. Vila i frid

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards