Alla inlägg den 13 december 2010

Av skinnyideal - 13 december 2010 14:45

Jag börjar starkt fundera på om min dator blivit kapad eller hackad för när jag är t.ex inne på bloggen så kan den helt plötsligt bara klickas ner och sen går det inte att klicka upp internet rutan igen och detta händer utan att jag ens klickat på något eller någon ikon, det händer nyss. Kanske bara är min blogg som någon vill åt?! Skaffa dig en egen idiot...


Btw, så kom mitt paket från www.fargadelinser.com idag. Ska testa brun-utan-sol krämen senare men sen vet jag inte varför jag beställde ögonbrynsfärg när jag redan har mörkbruna ögonbryn? Antagligen för att slippa måla dom tydligare eftersom även vi mörkhåriga har ljusa hårstrån i våra ögonbryn!

Tror inte det kommer bli någon skillnad men vi får se senare.


Ska ta en promenad med L nu :)

Av skinnyideal - 13 december 2010 10:17

Igår bestämde jag mig för att jag ska byta hårfärg. Nu har jag haft mörkbrunt/svart hårfärg i närmare 1-2 år och är väldigt trött på det. Inte bara för att det dräller hår över allt vilket det alltid gjort men när jag var blond så såg man det inte och en nackdel som också inte är så bra är att mitt hår typ inte kommer växa så fort. När jag var blond växte håret typ aldrig och när jag blev mörkhårig så växte det otroligt fort men det är en smäll jag får ta. Det finns ju löshår ;) trotts att mitt hår alltid varit mitt allt och dyrkar det mest av allt på min kropp men nu vill jag bli ljushårig igen så jag ska bli ask blond!


Först avfärgning sen ljus ask blond

       

(klicka på bilderna för större bild)


Mitt hår är bara färgat 3-4 ggr med färg sen har jag bara använt toning så det ska funka! Kommer lägga upp bilder när det är gjort vilket blir på onsdag!


Sen något annat jag upptäckte är Extra sugarfree tuggummi mot sötsuget under menstrationen istället för godis eller choklad. Prova, det hjälper!

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards