Alla inlägg den 9 december 2010

Av skinnyideal - 9 december 2010 20:04

Som ni säkert märker så har jag haft väldigt tråkigt idag och därför slängt in inlägg efter inlägg i bloggen. Är dock fortfarande tjurig för att jag ska jobba imån men och andra sidan så får jag röra på döfettet nu när jag knappt kan träna pga att mitt knä bråkar så jävligt. Promenader går ju men vill ju kämpa!


Ligger här i soffan franför tv och studerar mina händer, tycker knogarna är allt mer tydliga samma med benet vid handleden börjar också sticka ut mer. Weeeii, lyckorus! Juice och gröt med sylt är en bra diet!


     


- nu säger jag god natt! xoxo

Av skinnyideal - 9 december 2010 15:44

Min chef ringde nyss för att informera om morgon dagen och jag började fundera på varför han ringde men då visa det sig att jag ska jobba imorgon vilket jag helt förträngt eller inte alls haft en tanke på, samma med torsdag - fredag nästa vecka som jag inte heller hade en aning! Detta är verkligen irriterande och blev genast deppig. Jag avskyr mitt jobb och vill verkligen inte jobba men som sagt med mitt shoppingberoende så måste ju pengarna in!


Känner att jag fått tennis arm också från dom 40 min av snöskottning imorse + att jag ska rasta L's hund senare ikväll vilket jag inte heller känner för nu. Usch, vad nere jag blev! Vill ju vara hemma och slappa...


Apelsinjuice har det endast blivit idag. Känner inte för något mer idag!

Av skinnyideal - 9 december 2010 12:14

Men något jag inte gillar med vintern är att man blir så blek! Visst, finns det solarie men jag är faktiskt nojjig över hudcanser. Har några i släkten som haft/har hudcanser men sen att jag solar med cocos olja på sommaren som också är canser framkallande är skit samma, hehe. Ja vet, jag är knäpp! Så jag beställde Loreal Paris brun-utan-sol, himla fiffigt tycker jag :) 

  


Usch, jag tycker verkligen det är jobbigt med maten nu. Vet inte vad jag ska äta på dagarna? Leva på sallad är ingen idé för vi vet ju hur det går men fan vill ju tappa vikt as fort! Läsken är jag inte förtjust i och juice är det för mycket kcal i och det är både socker och fett i yoghurt. Fan jag har problem asså...

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards