Alla inlägg den 7 december 2010

Av skinnyideal - 7 december 2010 16:18

Är ju en skvaller sajt om kändisar. Jag brukar kika in där ibland eller rätt ofta nu förtiden då Nyheter24.se suger fett mycket! Shit vad värdelös den satjen är... Men i alla fall på Posh24.se så har dom skapat en kategori som heter Gossips där allt skvaller om Sveriges störta bloggare samlas och tro mig, det var fan den mest totalt idiotiska sida jag besökt.


Det var enbart skitsnack till höger och vänster bl.a Kissie och hennes jävla skitsnack! Sen var det något om en störd kille som hotat en 15 årig tjej för att hon behöll sitt nyfödda barn osv, helt jävla sjukt + att dom hade tryckt in stakars Kenza med sin Guldfynd-turne. Typ som om någon skulle bry sig om det? Alla besöker ju denna sidan endast för att läsa all skvaller skit och så jag då som skulle utforska vad det nya påfundet var för något! Och helt ärligt så fattar jag inte ens hur Kissie lyckas ha fans, hur mycket har hon mutat dom med? Ärligt, jag tycker hon är störd på så många sätt och oäkta så hon förtjänar ingen blogg!


skulle ni vilja se ut som Kissie?


Men så gjorde jag ett fynd, jag hittade en tjej vid namn Isabelle Strömberg som verkar vara en väldigt vettig tjej. Jag gillar hennes blogg, det är mycket tips om mode, kläder, utseende, shopping osv. Något jag gillar starkt är Åhlens brun utan sol som Isabelle tipsa om, jag använder Loreal's men den är inte så himla bra. Och så blev jag ganska inspirerad till att göra ask blont hår när jag såg Isabelles hårfärg men det blir inget med det innan nyår! Hur som hellst så tycker jag Isabelle är en grym tjej och tycker ni ska kolla hennes blogg: http://isabelles.nu.


Annars har jag inte gjort mycket idag, åt 2 mackor med skinka och gurka vid 14/15 tiden, nu dricker jag cola zero. Vet inte om det blir någon mer mat idag?!



- xoxo

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards