Alla inlägg den 2 december 2010

Av skinnyideal - 2 december 2010 14:43

56.4 jävla kilo! Nästan 57 kg och då är jag tillbaka på min tyngsta vikt, det var då jag insjuka i ÄS första gången och efter mitt tillfrisknande har min vikt pendlat mellan 50-52 kg så här har vi mycket att banta bort + att min dröm vikt är 45 kg, tror inte jag nöjer mig där men det är inte omöjligt med tanke på att min lägsta vikt är 42 kg och då var jag nästan lam! Fast med min 70 åriga kropp så vette fan hur jag ska få bort dessa kilo?! haha, med tanke på att jag ramla ner för trappan igår så är jag verkligen stel idag! (jävla trappfan)


Imån är det dags för farfars begravning, kommer bli en mycket tung och sorlig dag men samtidigt skönt så han kan få vila ifrid istället för på Sahlgrenskas bårhus. Usch, det gör ont när jag tänker på att han verkligen är borta. Hade liksom förträngt det! Saknar honom otroligt mycket... Mina skor kom idag, det är tänkt att jag ska ha dom imorgon. (det är inte dessa, men väldigt lika!)

  

- xoxo

Av skinnyideal - 2 december 2010 11:00

Yes, idag är det dags för vägning efter typ 3 veckors uppehåll pga att vågen gör mig besviken och ledsen. Men nu känner jag mig så fucking flådig och fet att jag måste väga mig, nyfikenheten är outhärdlig men mamma är hemma så det blir problem. Ingen mat idag försen jag vägt mig vilket kan dröja timmar!


Har lite problem med vad jag ska leva på, den senaste tiden har jag bytt ut cola zero till juice vilket är gott och lite mer mättande men ett stort glas innehåller typ 145 kcal vilket egentligen inte är ett problem men det blir jävligt dyrt i längden för God Morgon juicen kostar 10 kr mer än 1.5 L cola zero. Sen vill jag inte direkt börja med läskig igen nu när jag är fri från den men på jobbet så smakar juice apelsinskal (JO juice) och eftersom jag behöver energi så blir det lätt 3 stora glas på jobbet (inte bra)! Men fan, jag måste ha en dryck om dagen för att kunna skippa maten och vatten är så tråkigt, omättande äckligt!



Vilka problem man har va?! Och räkna kalorier skapar problem...


- jag åter kommer senare, ska läsa lite bloggar nu :) xoxo 

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards