Alla inlägg den 14 december 2010

Av skinnyideal - 14 december 2010 18:58

yes, nu har jag lagt ut min Blackberry storm 9530 på Tradera så får vi se hur det gå. har redan fått ett mejl från en som är intresserad men hon ville att jag skulle installera svenskt språk/meny åt henne om hon vann men dock kan jag inte hjälpa henne då jag inte har CD-rom läsare på min mini PC men hoppas att hon budar ändå. vill ju liksom blir av med den!


idag har det blivit 1 stort glas juice och 1 port gröt med sylt och nu tänkte jag ta mig en apelsin eller inte, har inte bestämt mig men sen får det vara nog!

Av skinnyideal - 14 december 2010 15:27

Som jag tidigare har nämnt så beställde jag EaseWhite tandblekning för hemmabruk och nej den är faktiskt inte så jävla toppen som det sägs.

1, det smakar skit!

2, 40 min - 2 tim per behandling ("snabb blekning" - bullshit!)

3, det gör ont och svider i tandköttet.

4, skenorna var svåra att forma efter tändernas framsida.

5, djävulskt svårt att trycka ut gelen från tuben!


Visst, det blir säkert jätte bra resultat efter några behandlingar om man orkar sitta med dessa två skenor fulla av as äcklig gele i käften i 2 timmar per gång. jag har haft mina i snart 15 min och är reda irriterad och trött på detta...

Så nej, EaseWhite får inga PLUS från mig!

Av skinnyideal - 14 december 2010 10:31

Igår kväll funderarde jag på att fasta idag men vet att det inte är någon idé för då går jag runt och tänker "jag får inte äta!" och då kommer jag faila! Typ äta automatiskt och skita i fastan. Jag tycker lite att fasta är som gjort för att jag ska misslyckas men det är min åsikt. Tycker också det blir en sån jobbig känsla att kontrollera vilket kommer sluta i aggresiv explotion...


Så för att min familj inte ska skrika i högan sky (vilket dom redan gör för jag inte äter middag med dom) så går jag tillbaka till dieten "äta så lite som möjligt" av lätta måltider som juice, gröt, yoghurt, frukt och inte bry mig om kalorier eller våg, bara äta när jag verkligen behöver och med hjälp av lite diciplin så vet jag att det kommer funka!


haha, måste bara berätta att Loreal's brun-utan-sol som jag köpte funkar jätte bra men varför står det att man ska tvätta händerna efter användning? Mina händer är fan vita och handlederna jätte bruna, ser helt sjukt ut! Skit och...

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards