Alla inlägg den 12 december 2010

Av skinnyideal - 12 december 2010 10:32

Igår var jag hos T och hjälpte henne att baka inför jul. Det blev allt från snickerskaka, knäck, pepparkakor och farmors chokladbitar tror jag den hette. Tro fan inte att jag slapp undan att äta skiten, snickerskakan slapp jag eftersom jag inte gillar snicker men allt annat då. T är ju gravid så hon kan inprincip stoppa i sig vad som hellst utan bekymmer men jag då??! Usch, känd verkligen hur ångesten skrek i huvudet och typ djävulen vred om mina tarmar. Så ja, jag har ont i tandköttet och tungan efter att alla pepparkakor rivit upp min tunga och tandkött + alla knäck som fastnade i tänderna! Jag hatar mig själv, har sån ångest och känner verkligen hur fet jag är!


Sen är det ett jävla tjöt om att när man ska gå ner i vikt så ska man inte SKIPPA frukosten men va fan frukost innebär ju mer kalorier och det gillar vi inte!


När kommer vändpunkten? Kommer nog aldrig nå min dröm...

Tidigare månad - Senare månad

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards