Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Så var denna dagen passé

Av skinnyideal - 8 november 2010 19:30

Måndag kväll och Biggest loser är på tv, här sitter jag nerbäddad i soffan med datorn på en kudde i knät och blogga till alla er där ute.


haha, bullshit vad fel det blev! Man kan ju tro att jag ska skriva en saga eller kärleksbrev. Bruka allvar på ett serigöst sätt är inte okej! Men idag så har jag och mamma målat om köket, från typ konstig rosa/brun färg till ljusgrått. Det kommer bli så himla snyggt när det nya köket är klart.


Sen var jag i affären och hämta mitt paket från H&M som innehöll; skinleggings, mary christmas sängkläder och två oversize tröjor i olika färger. Jag lägger upp bilder från H&M's hemsida för några bilder med kläderna på mig får ni ikke nu, måste bara typ tappa, hmm, 5-6 kilo först. Åååh, vad jag tappade intresset nu, jag ska från 56 kg till 43 kg innan jag blir nöjd! Usch, det blev ingen promenad till T idag och snacka om att man känner sig lat, värdelös och ångestfylld... I matväg har det blivit ½ äpple (30 kcal) och 1 äggsallad på 4 st ägg (mm, jag vet. lite överdrivet va???!), gurka och paprika (300 kcal) = 330 kcal idag! Nu sipprar jag på cola zero (djävulska drog!) mmm...


Detta fick jag idag. 

       

     


Och detta vill jag ha!


        

www.hm.com


- xoxo

 
 
F

F

9 november 2010 10:39

Jag vet, skolan är viktig och blablabla, men det går inte riktigt när det inte går.. haha? Men tack♥ för peppningen, rejäl skärpning som gäller nu alltså.. (:
Ha en bra dag, och stay strong!

http://skinnyskank.blogg.se

skinnyideal

9 november 2010 11:32

Mmm, vet. Skola har alltid varit en plåga för alla och kommer nog alltid vara det. Och tror att skolorna är tuffar idag än för 4 årsen när jag gick i skolan! Men kämpa på och gör så gott du kan :) - stay strong, you to :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinnyideal - 24 december 2010 14:17


Jag hoppas att alla får en fin julafton, äter massa god mat och njuter av denna härliga dag. Hoppas inte folk väljer att fylla magen med fylla för att sen bli ensamna och känna ångest. Denna dag är en dag då man ska vara tillsammans med familj eller ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 22:02

Fy fan asså, jag har lagt 1 hela jävla dag på att färga håret och ändå blev det misslyckat. Istället har jag fått en jävla klåda och öm hårbåtten. Loreal's avfärgning skulle vara så himla bra enligt många tipsare på nätet men den suger fett! Efter 2 ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 10:36

Jag blir så trött på Sveriges samhälle just ang jobb eller ska jag säga Göteborg. Hur fan ska vi unga människor kunna få jobb när arbetsgivarna bara vill ha högskoleutbildade eller någon med 3-4 års erfarenhet? För det innebär ju att jag bara kan sök...

Av skinnyideal - 20 december 2010 10:41


Känner att I'm going crazy snart och behöver en break från allt! Jag tycker verkligen att saker och ting börjar bli väldigt jobbigt nu, att jag typ kvävs av omgivningen. Min hjärna och magen säger nej till mat. Jag har verkligen fått nog, typ hetsat ...

Av skinnyideal - 18 december 2010 14:57


Dum som jag var så tecknade jag abonnemang hos 3 för att jag ville ha en Nokia och sen kom Iphone 3GS som jag köpte på Tradera men så gick den sönder så jag avslutade mitt gamla abonnemang och tecknade ett nytt där jag fick en Iphone 3GS gratis. Yes,...

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards