Direktlänk till inlägg 5 november 2010

OBS! Känsliga läsare varnas!

Av skinnyideal - 5 november 2010 20:14

Jag måste bara skriva av mig och det finns säkert fler än jag som känner så här eller får samma symtomer...


Först kan vi börja med att man absolut inte ska enbart leva på knäckebröd, visste det är bra för magen men det spelar ingen roll hur mycket vätska du dricker till man blir ändå hård i magen. Helt jävla ärligt, jag älskar, verkligen älskar knäckebröd med ost och fettet i osten sätter igång tarmarna och fibrerna i knäckebrödet gör så att man behöver skita men hur jävla roligt är det att skita när det känns som att man skiter ut KROSSAT GLAS! Fattar ni eller? Det är hemskt och gör så fucking ont i röva att ni inte kan förstå! Så nu kan/vågar jag inte skita och efter dessa dagar kommer jag nog aldrig mer äta knäckbröd eller i alla fall inte på länge...


Sen failade jag med choklad och ostfrallor (fetto-f*tta!) och skulle givetvis ha upp skräpet igen men det var svårare gjort än tänkt. Ner med tandborsten (inte den jag borstar tänderna med asså.) och visst kommer det upp lite men inte mycket. Istället kämpar jag som en desperat dåre ihop om att skräpet ska komma upp medans jag nästan kväver mig själv + att jag river upp hela halsen med tandborsten (idiot, får skylla mig själv!). Och nu sitter jag här med ångesten över huvudet och chokladklumpar blandat med blod i halsen... Mysigt va?! Skulle gett fan i chokladen och ostfrallorna!


Och hur fucking svårt ska det vara att äta en sallad? Det är lätt att hacka upp och sen är det bara att tugga. Men shit vad tråkigt det är att äta, det är nog därför jag istället tar mig tid att röra ihop något annat med oftast mycket kalorier i men frågan är nu, är det bara jag som avskyr att äta sallad???


Nä, får väl ta min äckligt överviktiga feta kropp och hoppa in i duschen, sen blir det tuggummi och vatten för imorgon väntar mer jobb!

  


- bye. xoxo

 
 
Ingen bild

Jookern

5 november 2010 20:51

Mm känner igen problemet, hatar det. Min mage är också helt fuckad -.- hjälper inte med laxeringstablettera heller innan man fått ut "glaskrosset". Vad fan gör man åt det liksom, det som brukar funka för mig är i alla fall att lägga linfrön i vatten och låta det svälla över natten. Sen tar man några skedar av det på morgonen, det smörjer och får i gång magen.

Och Sallad.. jag vet man blir så galet trött på det. Men det är kalori snålt så vad gör man inte. Finns ju dock mer än bara isbergssallad.

Tkr om bloggen. Skönt att läsa, man får motivation samtidigt som man glömmer bort att vara hungrig när man sitter framför datorn =)

skinnyideal

7 november 2010 23:20

Precis, vad gör man när laxering inte funkar. Jag kan fortfarande inte gå på toa så det va bra att du tipsa mig om linfrön ;) Får köpa såna imorgon.

Jag brukar äta roccula, gurka, morot, purjulök och paprika men fy satan vad tråkigt det är! :( Men som du säger kalorisnålt!

Tack så mycket, nu blir jag glad :D Jag sitter hela dagarna och läser bloggar så man glömmer lätt att äta men vad gör det ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinnyideal - 24 december 2010 14:17


Jag hoppas att alla får en fin julafton, äter massa god mat och njuter av denna härliga dag. Hoppas inte folk väljer att fylla magen med fylla för att sen bli ensamna och känna ångest. Denna dag är en dag då man ska vara tillsammans med familj eller ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 22:02

Fy fan asså, jag har lagt 1 hela jävla dag på att färga håret och ändå blev det misslyckat. Istället har jag fått en jävla klåda och öm hårbåtten. Loreal's avfärgning skulle vara så himla bra enligt många tipsare på nätet men den suger fett! Efter 2 ...

Av skinnyideal - 21 december 2010 10:36

Jag blir så trött på Sveriges samhälle just ang jobb eller ska jag säga Göteborg. Hur fan ska vi unga människor kunna få jobb när arbetsgivarna bara vill ha högskoleutbildade eller någon med 3-4 års erfarenhet? För det innebär ju att jag bara kan sök...

Av skinnyideal - 20 december 2010 10:41


Känner att I'm going crazy snart och behöver en break från allt! Jag tycker verkligen att saker och ting börjar bli väldigt jobbigt nu, att jag typ kvävs av omgivningen. Min hjärna och magen säger nej till mat. Jag har verkligen fått nog, typ hetsat ...

Av skinnyideal - 18 december 2010 14:57


Dum som jag var så tecknade jag abonnemang hos 3 för att jag ville ha en Nokia och sen kom Iphone 3GS som jag köpte på Tradera men så gick den sönder så jag avslutade mitt gamla abonnemang och tecknade ett nytt där jag fick en Iphone 3GS gratis. Yes,...

- Weightless


22 år Göteborg, Sweden
Jag är fast i en Love/Hate relation till mig!
Varning för stötande inlägg. Du väljer själv om du vill läsa!
- this is my life!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Äldre inlägg

Bloggar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards